1.Display Advertising
Met ruim 1 miljoen unieke bezoekers per jaar telt de website Tinki zo’n 3 miljoen paginaweergaven per jaar. Met banners kunt u als adverteerder overal in de website van Tinki adverteren. Er zijn beperkte plaatsen, u ontvangt dus maximaal resultaat voor uw marketingbudget. Banners van adverteerders worden per unieke paginaweergave automatisch gerouleerd. Banners helpen aantoonbaar enorm aan de bekendheid van uw merk. U kunt banners inzetten die direct naar uw website/webshop linken of om het aantal lezers van uw advertorial op Tinki te vergroten.
2.Advertorials / blogs
Ruim de helft van de bezoekers op Tinki leest meerdere blogs per bezoek. Advertorials zijn blogs die geschreven zijn uit uw naam. U kunt tips combineren met uw product/dienst of uw merk promoten. Advertorials / blogs worden standaard op social media gepromoot. In elk blog is voldoende ruimte om doorkliks naar uw eigen website/webshop te stimuleren. Gezien de SEO-autoriteit van Tinki (top 3 hondenwebsite qua linkprofiel) helpen advertorials tevens om de vindbaarheid van uw website/webshop in Google te vergroten.
3.Social media promotie
Tinki is actief op instagram en Facebook. Uw bericht komt onder de aandacht van tienduizenden trouwe fans van Tinki. Uw social media bericht wordt niet alleen geplaatst, het wordt ook gepromoot met mediabudget. Op die manier bent u er zeker van dat het bericht een maximaal bereik genereert. U kunt er voor kiezen om een bericht te promoten dat rechtstreeks naar uw website/webshop linkt of om meer lezers te genereren voor uw advertorial.
4+5.Nieuwsbrieven
Onze reguliere nieuwsbrief wordt twee keer per week verzonden. Bovenaan de reguliere nieuwsbrief is er ruimte voor maximaal 3 adverteerders. De inhoud voor de adverteerder is kort en krachtig, zo bent u er zeker van dat lezers klikken voor meer informatie. U kunt ervoor kiezen om de lezers direct vanuit de nieuwsbrief naar uw eigen website/webshop te sturen of om uw advertorial op Tinki te promoten. Elke dag komen er 200 abonnees bij, de database van Tinki groeit dus hard.
Elke week is er ruimte voor een exclusieve nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief is exclusief voor uw merk. De inhoud is kort en krachtig, dit stimuleert de attentiewaarde en het doorklikpercentage vanuit de nieuwsbrief. Het bericht wordt naar meer dan 20.000 abonnees gestuurd. U kunt ervoor kiezen om de lezers direct vanuit de nieuwsbrief naar uw eigen website/webshop te sturen of om uw advertorial op Tinki te promoten. Elke dag komen er 200 abonnees bij, de database van Tinki groeit dus hard.
6.Landingspagina's
Een landingspagina is een unieke mogelijkheid. De landingspagina’s worden speciaal in de huisstijl van de adverteerder ingericht met één duidelijke boodschap. Het is een exclusieve pagina waarbij de al je uitingen naar een specifieke pagina kunt toesturen waar je ook actiematig een boodschap kunt verspreiden. Denk hieraan een kortingscode welke voor 3 maanden geldig is, of waar je een eigen video op kunt plaatsen.
7.Tinki TV
Vier keer per jaar verschijnt Tinki TV. Elke uitzending kent een seizoensthema. Uit onderzoek blijkt dat hondenliefhebbers graag geïnformeerd worden met online video. De populaire presentatrice Annemarie Bruning (bekend van RTL4 ‘Honden TV’ en SBS6 ‘Hart van Nederland’) is de presentator van Tinki TV. Als adverteerder ontvangt u 3 minuten zendtijd. Tinki zorgt voor een gezonde mix van commerciële boodschappen en eigen informerende items. Elke uitzending wordt vanzelfsprekend gepromoot op; YouTube, social media en de exclusieve nieuwsbrief. Uitzendingen blijven altijd online staan en alle items worden -na opname- tevens los gepubliceerd. U ontvangt na afloop uw item zodat u deze zelf ook kunt inzetten in uw marketing- en communicatie.
8.Tinki Magazine
Twee keer per jaar verschijnt het Tinki Magazine. Exclusief voor leden van Tinki. De oplage is 10.000 uniek en deze groeit elke dag. Elke uitgave kent een gezonde mix van commerciële- en informerende boodschappen. Het Tinki Magazine wordt zowel online gepubliceerd alsmede fysieke gedrukt en met de post bezorgd. Voor u als adverteerder biedt dit magazine veel attentiewaarde voor uw bedrijf. De volgende ruimte is beschikbaar: expert (4 bladzijden), pro (2 bladzijden), plus (2 bladzijden), basic (1/2 bladzijde), light (¼ bladzijde). Klik hier voor meer informatie over de ruimte (link naar document met daarin de mogelijkheden per type adverteerder).
9.Tinki inspiratiedag
Tinki gelooft in partnership. Samen de hondenliefhebbers goed bedienen. Tijdens de jaarlijkse inspiratiedag bent u van harte welkom voor veel actuele (marketing) informatie. Tips, tricks en actualiteiten passeren de revue en de dag wordt geheel verzorgd met een hapje en drankje. Naast deze inspiratiedag zijn er periodieke marketingworkshops. Tijdens deze marketingworkshops wordt uw grootste uitdaging op het gebied van marketing- en communicatie behandeld. In een kleinere setting met andere adverteerders geven wij praktische marketingtips waar u de volgende dag direct mee aan de slag kunt gaan. Zowel de Tinki inspiratiedag alsmede de marketingworkshops zijn voor u als adverteerder gratis te bezoeken.
10.Marketingworkshops
Tinki gelooft in partnership. Samen de hondenliefhebbers goed bedienen. Tijdens de jaarlijkse inspiratiedag bent u van harte welkom voor veel actuele (marketing) informatie. Tips, tricks en actualiteiten passeren de revue en de dag wordt geheel verzorgd met een hapje en drankje. Naast deze inspiratiedag zijn er periodieke marketingworkshops. Tijdens deze marketingworkshops wordt uw grootste uitdaging op het gebied van marketing- en communicatie behandeld. In een kleinere setting met andere adverteerders geven wij praktische marketingtips waar u de volgende dag direct mee aan de slag kunt gaan. Zowel de Tinki inspiratiedag alsmede de marketingworkshops zijn voor u als adverteerder gratis te bezoeken.
11.Resultaten media-onderzoek
Jaarlijks verricht Tinki onderzoek om het koop- en oriëntatiegedrag van hondenliefhebbers in kaart te brengen. Het meest recente onderzoek telt ruim 3000 respondenten (!) en is zeer representatief te noemen voor het koop- en oriëntatietraject. Als adverteerder ontvangt u de resultaten van dit onderzoek elk jaar gratis. Bekijk hier de onderzoeksresultaten.
12.Shopping (voor webshops)
Tinki vergelijkt 60.000 prijzen van 722 merken op de website. Als webshop is het zeer interessant om uw producten zichtbaar te maken op het shopping-gedeelte van Tinki. Het inladen- en actueel houden van uw assortiment en prijzen geschiedt automatisch middels een shoppingfeed. Shopping is alleen toegestaan voor adverteerders op Tinki. Er geldt geen prijs per klik, maar een vast maandelijks tarief. Het tarief bij ‘light’ is 1 euro per dag en de investering wordt eenmalig per jaar in rekening gebracht. Bij de pakketten basic, plus, pro en expert is opname in het shopping-gedeelte zelfs gratis voor u als adverteerder.